marți, 12 ianuarie 2010

Reclamele

http://www.youtube.com/watch?v=Sx4y0-tftxk

Incep sa regret perioada cand reclamele erau interzise (bine,ca nu aveau nici la ce,cel mult la Dacia).
Privind (fara voie) la sutele de reclamele tampite care se vehiculeaza, te intrebi :oamenii imbecili care "le concep" platesc sa le fie difuzate cretinatatile alea, sau sunt platiti pentru ele.In al doilea caz, ori departamentul marketing al firmei are un IQ mediu de 50, ori firma n-are bani.
Reclama obsedanta apare in patru cazuri :
1.Produs prost
2.Produs prea scump
3.Produs inutil
4.Produs care incearca sa patrunda pe o piata ocupata (vezi Cosmote,care in loc sa puna mai multe relee decat Vodafone si Orange, cheltuieste banii pe reclame-o fi Udrea la marketing-)
Mai nou,toate reclamele sunt simultane (CNAS-ul e idiot),adica au bagat reclama aici,nu poti "da pe altceva,ca e tot reclama).
Analiza :
-medicamente naturiste : fac atata bine ca un pahar cu apa la gripa (2) si (3)
-detergenti ("altfel decat detergentii obisnuiti") : (3)
-masini si "superpasta" de dinti : (2)
-Coca Cola 0% zahar :prinde la americani,care sunt obsedati de obezitate (ca sunt),dar nu la romani,care n-au nici o treaba cu asta
-Cosmote : cand toti cunoscutii sunt pe Vodafone sau Orange ai fi prost sa dai mai multi bani pe impuls trecand pe Cosmote.Lasand la o parte acoperirea care e 20%.
La noi functioneaza foarte bine zvonul :
-Ai incercat "xxxx" ?
-Da, e bun (sau da, e de cacat)
In functie de raspuns, cumperi si spui si la altii sau invers si spui si la altii.
In general, cumperi mai ales produse la care nu se face reclama,deci firmele arunca bani aiurea, bazandu-se pe mentalitatea americana si occidentala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu